sexta-feira, 6 de junho de 2008

Right Here, Right Now... num futuro longínquo...

Rita Redshoes no leitor de CD's, a Revista Ler e o "Expiação" no banco do lado... a mala do ginásio no banco de trás. Por momentos desligo os telemóveis e canto "I choose to hide, but I look for you all the time; I choose to run, but I'm begging for you to come, I wanna break, but I know that you can take; I stay a while, to be sure that you're by my side..."
Às vezes é bom estar sózinho. Saber estar sózinho. Páro numa esquina e compro um Ice Tea de Pêssego... relembro os cuidados a ter... "agora só carnes brancas e legumes. Nada de sumos"... mas apetece-me... "Choose Love, choose Love, choose..." Sigo viagem... não tenho qualquer limite ou destino, não quero... "Don't wanna hear, I wanna fight, 'cause this time, I won't be wrong, I can´t waste this precious time, asking where do I belong... So let me know your love is real, 'cause this time you won't control..."
E por um momento sinto-me livre... Sei o que não quero durante muitos e longos anos...
"Tell me please what do you feel... DO I HAVE TO SAVE YOUR SOUL???"
Adeus... =)

Sem comentários: